ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

مازندران 110 هزار بیکار دارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: مازندران 110 هزار بیکار دارد.

  
 
ادامه مطلب ...

به حکم وظیفه فرزندی امام به اشتباه فاحش صدا و سیما اعتراض دارم

به نقل از روزنامه بشیر: 

یادگار امام در نامه‌ای به رئیس صدا و سیما با انتقاد از مشابه سازی تاریخی از سخنان امام در برنامه‌های این رسانه ،تاکید کرد: به حکم وظیفه فرزندی امام نسبت به اشتباه فاحش صدا و سیما و تصمیم گیرندگان چنین موضوعاتی، اعتراض جدی دارم و معتقدم اگر حقیقتا به دنبال شناخت واقعی امام هستید، باید از یاران نزدیک امام دعوت نمایید تا هم شأن نزول سخنان پخش شده را بیان نمایند و هم ناگفته‌های زندگی امام را بیان کنند.  متن کامل نامه حجت الاسلام سید حسین خمینی به عزت‌الله ضرغامی بدین شرح است:  

ادامه مطلب ...

سیدمحمد خاتمی : در حرکت اصلاح‌طلبی خود ،به بیگانه چشم ندوخته‌ایم

به نقل از روزنامه بشیر: 

رئیس دولت اصلاحات ضمن دعوت مردم برای شرکت در راهپمایی 22 بهمن تاکید کرد:ما در حرکت اصلاح‌طلبی خود نه به بیگانه چشم دوخته‌ایم و نه اصولا معتقدیم که بیگانگان خیرخواه ما هستند. اختلافی اگر هست یک اختلاف داخلی است و اگر در مواردی بیگانگان هم از موقعیت سوء استفاده کنند بیجا می‌کنند و اصولا آنان را دلسوز ایران و مردم نمی‌دانیم. به گزارش ایلنا، در سلسله دیدارهای مدیرعامل و دبیران سرویس‌های مختلف خبرگزاری ایلنا با شخصیت‌های نظام به مناسبت هفتمین سالگرد تاسیس این خبرگزاری،روز یکشنبه با سید محمد خاتمی دیداری صورت گرفت.  

ادامه مطلب ...

فروخته شدن تیم فوتبال شموشک نوشهر نادرست است

حجت الله حیدری در گفتگو با خبرنگار مازندنومه در نوشهر گفت: خبر منتشر شده مبنی بر فروخته شدن و واگذاری باشگاه شموشک نوشهر به یک بساز و بفروش ساختمانی کذب می باشد و هنوز تیم فوتبال شموشک نوشهر فروخته نشده است. 

ادامه مطلب ...

فرهنگ کار بی‌ادعا و بی‌منت باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد

استاندار مازندران در همایش میثاق با امام و بیعت با ولایت در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان در حسینیه عاشقان کربلای ساری گفت: تا زمانی‌که فرهنگ بسیج و شهادت در جامعه نهادینه است، دشمنان در اجرای دسیسه های خود ناکام خواهند بود.  

ادامه مطلب ...