ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

فروخته شدن تیم فوتبال شموشک نوشهر نادرست است

حجت الله حیدری در گفتگو با خبرنگار مازندنومه در نوشهر گفت: خبر منتشر شده مبنی بر فروخته شدن و واگذاری باشگاه شموشک نوشهر به یک بساز و بفروش ساختمانی کذب می باشد و هنوز تیم فوتبال شموشک نوشهر فروخته نشده است. 

 

 وی افزود: با فردی که برای خرید تیم فوتبال شموشک نوشهر اعلام آمادگی کرد تنها یک جلسه داشتیم و درخصوص نحوه فروش امتیاز و چگونگی حمایتهای مالی پس از آن گفتگو شده است.

 وی اظهار داشت: همچنین در این جلسه کلیه بدهی های باشگاه به اعضا و بازیکنان شموشک نوشهر و سایر بدهی ها را به اطلاع فرد خریدار رساندیم و ایشان نیز از ما وقت خواستند تا بررسی های لازم خود را دراین باره انجام دهند.

 حیدری گفت: پس از بررسی فرد خریدار و اعلام آمادگی نهایی ایشان برای خرید تیم فوتبال شموشک نوشهر جلسه ای را مشروط بر حضور شخص خسرو درویش- یکی از ورثه های مرحوم درویش مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر- و با حضور استاندار و سایر مسئولین استان و نوشهر در تهران برگزار می کنیم تا تکلیف فروش و واگذاری شموشک نوشهر کاملا مشخص شود و علاوه بر تیم فوتبال بزرگسالان شموشک نوشهر ، تیمهای پایه نیز از این وضعیت نابسامان نجات یابند.

 وی درباره آخرین وضعیت این تیم نیز اظهار داشت: در حال حاضر حق و حقوق دوماه را به بازیکنان و اعضا تیم پرداخت کردیم و تمرینات شموشک نیز هم اکنون منظم برگزار می شود و بنا داریم تا قبل از شروع بازیهای دور برگشت حقوق یکماه دیگر آنها را نیز پرداخت کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد