ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

تحلیل جریان انحراف از جلسه روزچهارشنبه مجلس

تحلیل جریان انحرافی از جلسه روزچهارشنبه مجلس
...


خبرگزاری فارس: گردانندگان جریان انحراف در ادامه اظهارات احمدی نژاد را نوعی تابو شکنی ارزیابی کردند و تصریح کردند که احمدی نژاد با اظهارات خود مجلس را خوب تحقیرکرد!.
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس  به نقل از محدوده، پس از حضور رئیس جمهور در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی برای پاسخ به سوالات نمایندگان که با واکنش های مختلفی روبرو شد،رسانه های جریان انحراف ضمن گزارش این جلسه به تحلیل اظهارات احمدی نژاد پرداختند.
بنا بر این گزارش ،یکی از سایت های جریان انحراف ماحصل سوال نمایندگان از رئیس جمهور را «تاوان بازی با دوم شیر» ارزیابی کرد و نوشت که احمدی نژاد در این جلسه به دنبال تحریک نمایندگان بوده است!.
این سایت در ادامه نمایندگان مجلس را «متحجر» و «تکفیری» خواند و نوشت احمدی نژاد در این جلسه بی کفایتی های مجلس هشتم را آشکار کرد.
گردانندگان این سایت جریان انحرافی در ادامه اظهارات احمدی نژاد را نوعی تابو شکنی ارزیابی کردند و تصریح کردند که احمدی نژاد با اظهارات خود مجلس را خوب تحقیرکرد!.
نظرات 1 + ارسال نظر
جواد جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 http://ostane-tonekabon.blogfa.com

نظر سنجی الحاق تنکابن و رامسر به استان گیلان یا ماندن در استان مازندران بر فرض منتفی بودن استان جدید در غرب مازندران در وبلاگ استان تنکابن

http://ostane-tonekabon.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد