ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

اداره روابط عمومی استانداری مازندران در وضعیت انحلال

اداره روابط عمومی استانداری مازندران در وضعیت انحلال

...

به گزارش خبرنگار شمال نیوز ، پس از ابلاغ چارت جدید استانداری های سراسر کشور از سوی مشاور وزیر کشور و رئیس مرکز نوسازی ، تحول اداری و فناوری اطلاعات این وزارت ، اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با اداره کل حوزه استاندار ادغام و دفتری جدید تحت عنوان " دفتر استاندار و روابط عمومی " در استانداری های سراسر کشور تشکیل می شود .


بر اساس اسناد منتشر شده از سوی فارس ، این چارت جدید تشکیلاتی در ماههای پایانی سال گذشته با امضای معاون وقت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور و وزیر کشور تایید شده و در تاریخ 26/2/91 از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئییس جمهور جهت اجرا به وزارت کشور ابلاغ شده است که پیرو این ابلاغیه قریب به یکماه پیش رئیس مرکز نوسازی ، تحول اداری و فناوری اطلاعات وزارت کشور طی نامه ای به استانداران سراسر کشور ، ساختار جدید سازمانی استانداری ها را اعلام نموده و خواستار اجرای آن شده است .

هر چند که بعضی از از اصحاب رسانه نسبت به این تصمیم وزارت کشور انتقاد کرده و آنرا موجب افول اطلاع رسانی در استانداری ها دانسته اند و حتی طبق شنیده ها بعضی از استانداران و مسئولین استانداری های کشور نیز خواستار تجدیدنظر در این ساختار شده اند اما گویا پس از گذشت یک ماه ، وزارت کشور و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور بر تصمیم گرفته شده و اجرای آن تاکید دارند . با این حساب باید شاهد انحلال ادارات روابط عمومی استانداری ها و از جمله اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران و خداحافظی کمال رستمعلی از سمت ریاست این اداره پس از 4 سال باشیم .

اما از طرفی گمانه زنی هایی در خصوص انتصاب کمال رستمعلی به عنوان مشاور و رئیس گروه مشاوران جوان استاندار مازندران به گوش می رسد . جایگاهی که از بهار سال گذشته تا کنون و پس از انتقال مشاور جوان سابق استاندار مازندران به نهادی دیگر و خودداری و انصراف چند نفر از گزینه های احتمالی تصدی این سمت به علت مسائل شخصی خالی مانده است . هر چند که گویا این پیشنهاد در سال گذشته نیز به رستمعلی داده شده بود اما وی تصدی همزمان مدیریت روابط عمومی و گروه مشاوران جوان را قبول نکرده و ترجیح داده بود که در روابط عمومی به فعالیت خود ادامه دهد .

طبق نامه معرفی چارت جدید ابلاغی وزارت کشور ، استاندار از میان چهار مشاور رسمی که می تواند داشته باشد باید یک نفر را به عنوان مشاور جوان استاندار منصوب نموده و دو کارشناس تمام وقت زیرنظر مشاور جوان فعالیت می نمایند .

کمال رستمعلی از جمله مدیران جوان استان بوده که در سوابق کاری وی ریاست اداره روابط عمومی شهرداری ساری ، دبیر شورای روابط عمومی استان ، دبیر شورای اطلاع رسانی استان ، سخنگوی ستاد تسهیلات سفر مازندران  و ... دیده می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد