ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

مدیریت غیر اصولی مرکزنشینان ما را به این واداشت

 

پاسخ به چند مقاله اخیر سایت دریانیوز بر علیه استان شدن غرب مازندران: 

   

مدیریت غیر اصولی مرکز نشینان 

 

 ما را به این واداشت 

 

1- متاسفانه طی چند پست اخیر، دوستان شرق مازندرانی به انحاء مختلف و با توهین و تشر و تهدید نام جدایی طلب بر مردم غرب مازندران نهاده اند، که این خود یکی از مهمترین دلایل تاکید بر جدایی ما از آنان است. فرهنگی پدرسالار که می خواهد دایه مهربانتر از مادر باشد و به خود اجازه هر عملی را می دهد.
 
مقاله "قصد اصلی جدایی طلبان در غرب مازندران چیست؟" نمونه ای بارز از نگرش استثمارگرایانه این دوستان به غرب مازندران است. نگاهی که چند دهه بر ما حاکم بوده و روح و جانمان را آزرده است. در کدام فرهنگ ایرانی و اسلامی آمده که شما درباره مردم غرب مازندران اینگونه سخن بگویید:

((جدایی طلبان به جای استفاده از توانمندی های موجود و توسعه درون زا ، از روی عجز و ناتوانی بعضاً با حب و بغض بر نام زیبای مازندران جفا می کنند و انتقام ندانم کاری ها ، سهل انگاریها و سوء مدیریتی  و غیره را از نام مازندران می گیرند))

مردم مازندران یکپارچه و همصدا خواستار عبور از این نوع طرز تفکرند. طرز تفکری پدرسالار که به کلیت مردم نور و نوشهر و چالوس و عباس آباد و تنکابن و رامسر می تواند در یک جمله بزرگترین توهین ها را نثار کند و ما یک لحظه، فقط برای یک لحظه فکر کنیم که در عصر برده داری هستیم.

ادامه مطلب ...

شایعات و شنیده ها

  

                 

  

پست معاون استاندار برای شهردار

شنیده شده که شهردار یکی از شهر های غرب استانی بزودی به استان تازه تاسیس البرز کوچ خواهد کرد.

گویا پست معاونت استانداری برای آقای شهردار پیشنهاد شده و خود وی نیز برای حضور در استانداری چندان بی میل نیست.

بازگشت فرماندار اسبق به فرمانداری

شنیده شد که یکی از فرمانداران اسبق غرب مازندران مجددا در تلاش است تا به این اداره بازگردد و این با به عنوان معاون دوم فرماندار به خدمت رسانی بپردازد. این فرد که در دوران تصدی پست فرمانداری بسیار خبرساز بود آیا موفق می شود یا خیر؟ باید منتظر ماند و دید این شایعه به واقعیت می پیوندد یا خیر؟

خبر اختلاس که هنوز رسانه ای نشده!

شنیده شده که یک عضو شورای شهر یکی از شهرهای غرب مازندران به جرم اختلاس و پاره ای دیگر از اتهامات وارده چند وقتی است به زندان محکوم گردیده و روابط عمومی محترم هم از قضا صدایش را در نیاورده ولی وقتی کبک سرش را توی برف می کند، همه می توانند پاهایش را ببینند. آقای روابط عمومی که همیشه خیلی خوب حرف می زند، تا به این لحظه در اینباره سکوت کرده و انگار هیچ اتفاقی نیافتاده! پس باید گفت خواب خوش آقای روابط عمومی!

قوانین من درآوردی در یکی از فرمانداری ها!

شنیده شده که یکی از فرمانداری های غرب مازندران پوشش چادر را برای خبرنگاران اجباری نموده است، در حالی که چنین بخشنامه ای اصلا وجود ندارد. البته شاید این راهی باشد برای خلاص شدن از شر خبرنگارهایی که دست بعضی ها را رو می کنند، چون گر چه این بخشنامه من درآوردی شفاها از طریق روابط عمومی اعلام می شود، ولی بعضی های دیگر ( نورچشمی ها) بدون این پوشش هم خبرنگاری می کنند. آقای روابط عمومی با ما هم آره!؟

توهین به خبرنگار در روز خبرنگار

شنیده شده که در مراسم هفته خبرنگار که در یکی از نهاد های بسیار مهم و حیاتی غرب مازندران برگزار شده به صورت بسیار جانانه ای از خبرنگاران تجلیل به عمل آمده و مجری محترم با برخورد جدی با کودکان معصوم خبرنگاران و جمله بسیار زیبای « بشین آقا عکس نگیر» اول از خبرنگارها پذیرایی کردند و بعد هم که خبرنگارها اعتراض کردند، یک مقام مسئول گفت: خبرنگارها در حدی نیستند که از ما انتقاد کنند! وای که چه تجلیلی کردند، راستی اگر می خواستند توهین کنند یا یک روز هم به نام روز توهین به خبرنگار داشتیم، آنها چه می کردند. آقا اصلا مگه مجبورت کرده بودند مراسم بگیری؟ بی خیال شو دیگه!

عدم استقبال از مدیر کل!

 

 

در ادامه نارضایتی مردم غرب استان از صدا و سیمای مازندران 

 

عدم استقبال از مدیر کل!                       

ادامه مطلب ...

به جا سیاه نمایی نقد کند

خطاب به منتقدان استاندار   

 

به جای سیاه نمایی نقد کند    

 

ادامه مطلب ...

عکس - مکث

 

عکس - مکث 

  

  

تعجب نکنید، رئیس شورای اسلامی شهرستان و شهردار تنکابن در حال خرمن برنج امسالشان نیستند. این عکس از جلسه مجمع عمومی شرکت توسعه و عمران چشمه کیله گرفته شده است که به دلیل برخی اختلاف نظر متولیانش، تا دیرگاه به طول انجامید. دریغ از اینکه آمفی تئاتر باید آماده اجرای نمایشی به نام الله بداشت آکتور تئاتر شود. البته می توان تصور کرد که این کاه برای اسب عکس کناری تدارک دیده شده بود ولی اسب به علت خرابی راه به مقصد نرسید.