ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

مشایی با "چرخ بال" به رامسر نرفت؛ اما رفت!

مشایی با "چرخ بال" به رامسر نرفت؛ اما رفت!



شمال نیوز: دوزادهم اسفند ماه سال جاری و در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، باشگاه خبرنگاران با انتشار مطلبی از سفر اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور در ساعت 9:30 صبح روز گذشته (11 اسفند) به رامسر به منظور دیدار با یکی از کاندیداهای شهرستان های رامسر تنکابن و عباس آباد خبر داد و اذعان کرد رییس دفتر رییس جمهور ساعت 4 بعدازظهر به تهران بازگشته است.

باشگاه خبرنگاران همچنین گفته بود که سفر مشایی به شمال کشور با استفاده از یک فروند بالگرد صورت گرفته بود.
با انتشار این خبر در سایتهای مختلف، پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ضمن تکذیب آن اعلام کرد:
"یکی از سایت های خبری روز جمعه 12 اسفند، خبری تحت عنوان «سفر مشایی با چرخ بال به رامسر برای ملاقات با یک کاندیدای انتخاباتی» را منتشر کرده است که به هیچ عنوان صحت نداشته و شدیدا تکذیب می شود.
بدون شک این اقدام غیرحرفه‌ای و غیر اخلاقی رسانه ای علیه رییس دفتر رییس جمهور که پس از آن به طور گسترده در بسیاری از سایت های دیگر نیز منتشر گردیده است، مصداق بارز نشر اکاذیب و با هدف تشویش اذهان عمومی و ملتهب نمودن فضای کشور در ایام برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شمار می‌رود. "
در همین راستا خبرنگار قاصد به جزئیات جدیدی از سفر مذکور دست پیدا کرد که بنا بر این گزارش، مشایی با پرواز تهران-رشت به این شهر رفته و از آنجا با ماشین به رامسر سفر کرده است.
همچنین مشایی پس از به انجام رساندن کارهای خود در رامسر، مجددا با استفاده از خودرو به رشت و از آنجا نیز با هواپیما به تهران برگشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد