ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

نظرسنجی شماره یک

نظرسنجی شماره یک

از آبان ماه سال گذشته با کادر و نیروهای جدید دوباره به جمع نشریات استانی بازگشتیم.در این مدت عملکرد ماهنامه شمیم شمال را  چگونه ارزیابی می کنید؟نقاط ضعف و قوت ما را در چه مواردی می دانید؟چه پیشنهاداتی برای بهبود عملکرد شمیم شمال دارید؟و....

 به6305238- 0935  پیامک بزنید و یا در http://shamimeshomal.blogsky.com  نظر خود را با ما و سایر مخاطبان شمیم شمال در میان بگذارید. تلفن4211060- 0192 هم در اختیار شماست. 

 

 

نظرات شما:

 

شهروند تنکابنی در تماس تلفنی: لطفا به وضعیت نامناسب آسفالت های شهر هم بپردازید. البته سرعت گیرها از یادتان نرود!

 

اسدی در تماس تلفنی: لطفا درباره نحوه پرداخت وام توسط بانک های تنکابن و مشکلات متقاضیان گزارشی تهیه کنید. من خودم مدت هاست که دنبال وام هستم ولی هنوز موفق به دریافت ۱ ریال تسهیلات هم نشده ام.  می گویند باید سندی جهت ضمانت در اختیار بانک بگذارم و ۲ ضامن معتبر هم معرفی کنم. من اگر سند چند میلیونی داشت که دیگر دنبال وام نمی رفتم! وام برای آدمهای بی پولی مثل من است، نه آنهایی که سند چند میلیونی دارند! 

  

شاکی در بخش کامنت ها:

چرا داروخانه بعضی از قرص ها را با قیمت بیمه نمی فروشند و به این بهانه که این دارو خارجیه ، پولی چند برابر از مردم می گیرند و هیچکس صدایش بلند نمی شود. مگه ما ایرانی ها خودمون بلد نیستیم دارو بسازیم یا اینکه داروهامون خوب نیست؟ داروخونه های تنکابن دارن اکثرا داروهای خارجی می فروشن . چرا؟ 

 

یک دختر دانشجو در بخش کامنت ها:

چرا از مشکلات دانشجویان نمی نویسید؟ از ما که در یک شهر غریبه با هزار و یک مشکل دست و پنجه نرم می کنیم. آیا وضعیت اجتماعی  ما برای هیچکس مهم نیست. واقعا وضعیت سختی داریم و شما کمترین توجهی به شرایط ما ندارید که این جای تاسف فراوان دارد.  
 

CNG و اینبار « دهه فجر »...

 

قول چندباره فرماندار و مجری پروژه برای افتتاح جایگاه CNG تنکابن؛

... و اینبار « دهه فجر »

سرویس خبر:پژمان مرزی 

آن دسته از خوانندگان شمیم شمال که از ابتدا اخبار غرب مازندران و به ویژه تنکابن را از طریق این نشریه محلی دنبال می کنند، قطعا گفتگوی ما با نامور، مجری پروژه احداث جایگاه CNG در تنکابن را به خاطر دارند. در اواخر سال 86، نامور طی گفتگویی مفصل با شمیم شمال، از افتتاح و راه اندازی نخستین جایگاه گاز طبیعی در تنکابن تا پایان سال (86) خبر داده بود. اما پس از گذشت 2 سال از آن وعده، تنکابن هیچ جایگاهی ندارد تا خودروها، بویژه تاکسی ها و وانت تلفنی ها در این شهرستان برای استفاده از این نعمت خدادادی طبیعی با طی مسیری  40 کیلومتری، به عباس آباد، کلارآباد و یا چابکسر که مدتهاست جایگاه CNG را راه­اندازی کرده اند، رجوع کنند.

ادامه مطلب ...