ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

طرح دریای تنکابن و گل کاشتن آقاگلی در روابط عمومی

طرح دریای تنکابن و گل کاشتن آقاگلی در روابط عمومی

...

پس از تعطیلی و پلمپ عجیب و غریب دروازه ورودی پلاژ  ولی‌آباد، طرح دریای جدید تنکابن در تاریخ ۱۳۹۱/۴/۳ ساعت ۸ صبح افتتاح خواهد شد.

در شرایطی که طی هفته های گذشته پلاژ ولی‌آباد در عین ناباوری  پلمپ گردید، سید ابراهیم هاشمی معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن وارد عرصه شد تا با پیگیری‌های مستمر و مداوم این معضل را برطرف نماید.در این راستا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری تنکابن اعلام گردید: طرح دریای جدید تنکابن در تاریخ ۱۳۹۱/۴/۳ ساعت ۸ صبح افتتاح خواهد شد.

یکی دیگر از مهمترین نکات این افتتاحیه نیز می تواند اطلاع رسانی مسئول جدید روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن، آقاگلی باشد که ۴ روز پیش از برگزاری این مراسم از طریق پیامک انبوه تمامی خبرنگاران را در جریان امر قرار داد و به نوعی روش صحیح اطلاع‌رسانی را نیز به سایر روابط‌عمومی‌ها آموخت.

لازم به ذکر است آقاگلی همچنین از طریق ارسال پیامک به کلیه خبرنگاران شماره تلفن همراه شخصی خود را به آنها ارسال نمود تا در هر ساعت از شبانه روز، هر نوع انتقاد ، پیشنهاد یا خواسته‌ای دارند را مطرح نمایند که این حرکت به نوبه خود جای تقدیر و تشکر دارد و نوید روزهای شکوفاتری را برای روابط‌عمومی فرمانداری ویژه می‌دهد.

نشست مطبوعاتی شهردار در غیاب خبرنگاران منتقد

نشست مطبوعاتی شهردار در غیاب خبرنگاران منتقد

...

در حالی که طی چند وقت اخیر انتقادات برخی مطبوعات همچون شمیم شمال، قارن و تنی چند از مطبوعات تنکابن از عملکرد احمد خوشقلب، شهردار تنکابن، حرف و حدیث های فراوانی را به دنبال داشت، شهرداری تنکابن اقدام به برگزاری نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه نمود. این نشست در ساعت 14 روز 91/3/25 در شهرداری تنکابن برگزار گردید. اما نکته جالب اینجاست که روابط عمومی شهرداری تنکابن تنها 30 دقیقه پیش از آغاز نشست مطبوعاتی از خبرنگاران روزنامه‌های منتقد خود دعوت نمود و عملا حضور این افراد مقدور و معقول نبود. حال سئوال اساسی اینجاست که در کجای دنیا 30 دقیقه پیش از شروع یک مراسم، از مدعوین؛ دعوت به عمل می آید؟! آیا برگزاری این نشست تنها از روی رفع تکلیف نبوده و به شعور خبرنگاران نیز توهین نگردیده است؟ تا کی باید رفتارهای حاشیه پردازانه آقای خوشقلب به خبرنگاران را تحمل نمود و چرا افرادی همچون تقی پزشکی که همواره خود را حامی حق و حقیقت می‌دانند، در این باره سکوت اختیار کرده‌اند؟! اگر قرار بود از اول جناب شهردار با عده معدودی از خبرنگاران بنشینند و گل بگویند و گل بشنوند، چرا لحظاتی قبل از برگزاری نشست با خبرنگاران منتقد عملکرد شهرداری برای حضور در جلسه تماس گرفته می شود؟ آیا این امر دلیلی جز لج و لجبازی با این دسته از خبرنگاران می تواند داشته باشد؟ در شرایطی که نمایندگان نشریات آمل، بابل، ساری، رشت و قزوین و... در این نشست حضور داشتند، چرا ماهنامه شمیم شمال به عنوان تنها ماهنامه بومی تنکابن، و به عنوان یکی از برجسته ترین منتقدان عملکرد احمد خوشقلب، باید تنها دقایقی پیش از برگزاری مراسم، آگاه شوند و فرصتی برای حضور نیابند؟