ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

مسابقه بگرد و پیدا کن، طرح جدید مسئولان برای مسافران رامسر

مسابقه بگرد و پیدا کن، طرح جدید مسئولان برای مسافران رامسر

غفور موسی خانی

شهر رامسر که پایتخت گردشگری کشور محسوب می‌شود، هم اکنون  طرح‌های مربوط به عصر سنگ را برای اسقبال از مهمانانش اجرا می‌کند. مسافر درمانده باید تمام شهر را بالا پایین کند تا در نهایت بتواند آبگرم را پیدا کند.

قطعاً در ورودی هر شهر، چادری برای استقبال ازمهمانان در نظر گرفته می‌شود تا علاوه بر راهنمایی مسافر، نقشه‌ای از شهر مورد نظر را در اختیار وی قرار دهد تا بتواند به راحتی هرمکانی را بیابد. اما ظاهرا مسئولان رامسری مسابقه بگرد و پیدا کن را برای مسافران برگزار کرده‌اند .شاهد مثالش این است که گاه ماشینی را می‌بینیم که پشت چراغ‌قرمز از ماشین کناری خود آدرس آبگرم را می‌پرسد و سرنشین کناری هم در پاسخ می گوید: من خودم مسافرم  الان نیم ساعته تو این ترافیک دنبال آبگرم  می‌گردم  این ور شهر رو گشتم نبود دارم میرم اون ور شهر ببینم اونجاست یا نه؟ بهتره شمام پشت سر من بیاین!

این حرف چه تصویری می‌تواند در ذهن این مسافر ایجاد کند ،خدا می‌داند.

بعد از این قضیه به اداره میراث‌فرهنگی و گردشگری که یکی از نهادهای اصلی طرح استقبال ازمسافران است رفتیم و در گفتگو با کارشناس مربوطه پاسخ شنیدیم که در ورودی‌های شهر بیش از 15 کانکس استقبال ازمسافران را داریم و در پاسخ به این  سوال که نحوه راهنمایی مسافران چگونه است آیا نقشه یا بروشوری به آنها داده می‌شود جواب شنیدیم، به علت عدم هماهنگی بین نهادها و نبود بودجه کافی، راهنمایی تنها به صورت گفتاری است. ایشان در ادامه گفتند: برای کسب اطلاعات مناسب بهتر است با مدیریت سازمان گفتگو کنیم که بعد از3بار مراجعه نتوانستیم مدیریت محترم را پیدا کنیم و این بار مسابقه بگرد مدیر را پیدا کن را اجرا کردیم!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
site01 چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:12 http://www.site01.ze.cx

61656505687آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.ze.cx

اینترنت بدون محدودیت - ساکس چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:16 http://nps91.blogsky.com/

سلام دوست عزیز خوشحال میشیم به وبلاگ ما بیاین و از مطالب دیدن کنید و در صورت تمایل در هر سیستمی که شما هستید تبادل لینک کنیم دوس داریم اسم و آدرس وب شما هم در معرض دید عموم قرار بگیرد *********** وب سایت اصلی ما: http://91.nps91.ir/ - بلاگ اسکای: http://nps91.blogsky.com/ - بلاگفا: http://nps91.blogfa.com/ - میهن بلاگ: http://nps91.mihanblog.com/ - پارسی بلاگ : http://nps91.parsiblog.com/ --- پرشین بلاگ: http://nps91.persianblog.ir رز بلاگ: http://novinp.rozblog.com/ - ایران بلاگ: http://nps91.iran.sc/ - لیمو بلاگ: http://nps92.limooblog.com/ لوکس بلاگ: http://nps92.loxblog.com/ ***** معتبر ترین و فعال ترین گروه حرفه ای عبور از فیلتر ها و تحریم ها با سرور های بی نظیر قوی و بدون قطعی ما را با نام "اینترنت بدون محدودیت - ساکس " لینک کنید و خبر دهید تا در لیست ما قرار گیرید ---------------------

دوست چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:14

سلام.عالیه.کارت حرف نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد