ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

برخی از فعالین سیاسی فقط در حد حرف و شعار هستند

عارفانی پس از حادثه آتش سوزی 2 نشریه عنوان کرد:

برخی از فعالین سیاسی


فقط در حد حرف و شعار هستند


ماهنامه شمیم شمال که دفتر مرکزی آن در شهر تنکابن می باشد شب سه شنبه در اثر وزش تند باد و اتصالی برق حوالی ساعت ده شب دچار حریق گردید و به ساختمان خسارات جدی وارد امد. همچنین کلیه تجهیزات دفتر کلا از بین رفت.

مازیار عارفانی سردبیر این نشریه بومی ، از همکاری نیروهای اتش نشان تنکابن، ضمن تقدیر افزود: این ساختمان بصورت استیجاری در اختیار نشریات شمیم شمال وسرپرستی غرب استان  هفته نامه قارن قرار دارد  که مقارن ساعت ده شب سه شنبه دچار حادثه آتش سوزی قرار گرفته است.
عارفانی در مورد علت بروز این حادثه افزود: بنابر اظهار نظر اتش نشانی ،اتصالی برق باعث این رخ داد می باشد.

عارفانی افزود: ضمن وارد آمدن خسارات سنگین به ساختمان ،کلیه لوازم اداری و تجهیزات و سوابق نشریات مستقر در ساختمان نیز  از بین رفت.
سردبیر شمیم شمال در مورد میزان خسارات وارده نیز افزود: در حدود ده میلیون تومان هزینه کلی برآورد گردیده است.
خاطر نشان می سازد که دکتر شمس ا.. شریعت نژاد به محض اطلاع از این خبر ،در ساعات اولیه صبح چهارشنبه از این مکان بازدید به عمل آورده  و قول همکاری برای احیای بخشی ازتجهیزات نشریه را داد و از مسئولین ،خصوصا متولیان بخش فرهنگی خواست تا برای جبران خسارت با این نشریه همکاری نماید.

همچنین دکتر هاشمی معاونت استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تنکابن نیز به همراه مهندس کشاورزی معاونت فرمانداری در بعد از ظهر چهارشنبه 17 اسفند از این دفتر بازدید به عمل آورده و قول همکاری برای تامین بخشی از خسارات به هر دو نشریه را دادند.

مشهدی رئیس اداره ارشاد شهرستان تنکابن نیز پنجشنبه صبح از دفتر نشریه بازدید به عمل آورد و قول همکاری داد.

عارفانی در پایان ضمن گلایه از بی تفاوتی برخی فعالین سیاسی که همواره خود را حامی نشریات و اصحاب فرهنگ می دانستند، عنوان نمود: این حادثه به ما ثابت نمود که برخی از فعالین سیاسی فقط در حد حرف و شعار هستند و در عمل چیزی در بساط ندارند. آنهایی که خود را حامی قشر فرهنگی می دانستند حتی از یک تماس تلفنی هم دریغ نموده و بر ما روشن گردید که در گذشته فقط برای به دست آوردن اقبال عمومی چنین شعارهایی را مطرح می نمودند.

نظرات 2 + ارسال نظر
عباس پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:16

اینجاست که فرق شریعت نژاد با بقیه آقایون مشخص میشه.

محمد پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:53

ما نیز با شما همدردی می کنیم و از اقای شریعت نژاد و فرماندار و رئیس ارشاد قدردانی و البته از آقای ایکس هم بیشتر از این انتظار نمی رود و شاید خوشحال هم شده باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد