ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

تنکابن و خرم‌آباد، فاقدپیمانکار در بخش برق‌رسانی می‌باشد

تنکابن و خرم‌آباد، فاقدپیمانکار در بخش برق‌رسانی می‌باشد

مهساگلیج

دوست عزیزی از شهر خرم‌آباد با دفتر شمیم تماس گرفت و از وضعیت برق کوچه خود گلایه‌هایی داشت:

وی در یکی از کوچه‌های شهر خرم‌آباد، یک باب  منزل مسکونی ساخته، ولی از نعمت برق بی‌بهره است و حال پس از دوسال تلاش بی‌وقفه، همچنان در نوبت باقی مانده و به دلیل برخی مشکلات نمی‌تواند به پیشنهاد اداره‌برق مبنی بر پرداخت هزینه‌های پیمانکار و تیرهای برق و ... پاسخ مثبت دهد. پیشنهاد غیراصولی اداره برق به این متقاضی سبب شد تا گفت‌و‌گویی با جزینانی عضو‌شورای‌اسلامی شهر‌خرم‌آباد ترتیب دهیم.

وی در ابتدا با صراحت اعلام کرد:

این مشکل از عمده معضلات بخش‌خرم‌آباد است. به گفته فرشیدجزینانی افرادی که در کوچه‌های جدیدالاحداث و نیز کوچه‌های قدیمی خالی از سکنه ساخت‌وساز می‌نمایند با چنین معضلاتی روبرو هستند.

وی تصریح کرد: شرکت برق به این بهانه که مشترکین انبوهی خواستار برخورداری از نعمت برق هستند، متقاضیان را در نوبت‌های چندین ماهه و گاهاً چندین ساله در انتظار می‌گذارند.

جزینانی ادامه داد: افرادی که پس از اتمام ساخت‌وساز واحدهای مسکونی خود موفق به دریافت برق نشده‌اند، ناچارا به پیشنهاد تاسف‌برانگیز شرکت برق لبیک گفته و اقدام به خریداری تیرهای برق می‌نمایند.

وی در ادامه از موضوع جالبی خبر داد و گفت: متقاضیانی که خود هزینه‌های اخذ پیمانکار، تیرهای برق و .. را پرداخت کرده‌اند، مجبورند با مراجعه به دفترخانه‌ها، سند این امانات را به نام اداره برق به ثبت برسانند. جزینانی در پایان گفت: شرکت برق منطقه‌ای استان‌های مازندران و گیلان طی دو سال متوالی، جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده‌اند که علت این موفقیت رسم اشتباهی است که مدیران بین مردم باب کرده‌اند و آن تامین امکانات برق توسط متقاضیان است که در نهایت به نام شرکت برق به ثبت می‌رسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد