ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

فرهنگ کار بی‌ادعا و بی‌منت باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد

استاندار مازندران در همایش میثاق با امام و بیعت با ولایت در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج استان در حسینیه عاشقان کربلای ساری گفت: تا زمانی‌که فرهنگ بسیج و شهادت در جامعه نهادینه است، دشمنان در اجرای دسیسه های خود ناکام خواهند بود.  

به گزارش واحد دریافت خبر ایسنا منطقه مازندران ، سید علی اکبر طاهایی، افزود: فرهنگ کار بی‌ادعا و بی‌منت باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد چراکه توسعه و پیشرفت کشور در گروی سعی و تلاش زیاد است.

نماینده عالی دولت در استان بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیج در جامعه به ویژه در بین جوانان تاکید کرد و یادآور شد: رمز بقا و ثبات نظام اسلامی تبعیت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

همچنین، سردار سید محمدتقی شاهچراغی، فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه این همایش گفت: انقلاب اسلامی نقطه آغازی برای حرکت تمامی انسان های آزاده به سوی آزادی و ظلم ستیزی است.

وی افزود: در طول ۳۰ سال از عمر با برکت نظام اسلامی، دشمنان با اجرای توطئه های مختلف قصد ضربه زدن به انقلاب را داشتند که با درایت امام (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری و تبعیت مردم از ولایت فقیه ، دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: نظام سلطه از پذیرش نظام سیاسی خدامحور در ایران اسلامی در هراس است و برای ضربه زدن به انقلاب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

سردار شاهچراغی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: دشمنان قصد دارند حضور میلیونی و چشمگیر مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را کمرنگ جلوه دهند و از مدت‌ها قبل ، تمام تلاش خود را به این مهم معطوف کرده‌اند.

وی ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان را رمز بقای نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم با تبعیت از ولی فقیه علاوه بر حفظ هوشیاری و بینش باز سیاسی باید در برابر دسیسه های دشمنان انقلاب ایستادگی کنند.

 

همچنین سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در مراسم یادواره شهدای روستای حاجی کلای بخش سرخرود از توابع شهرستان محموآباد،اظهار داشت : فلسفه نام امام حسین علیه السلام هیچ گاه پایان نمی پذیرد وچراغ آن نیز هرگز خاموش نمی شود.

وی افزود: شهدا به عنوان ماندگاران همیشه تاریخ هستند که دراطاعت پذیری از امام خود، حضرت ابوالفضل العباس (ع) را الگوی خود قرار داده‌اند.

طاهایی با بیان اینکه چراغ انقلاب حسینی درایران هرگز رو به افول نمی رود ادامه داد:  هرچند که تلاش های زیادی تا کنون از سوی دشمنان دراین خصوص صورت گرفته است اما آنان بدانند که ملت ایران هرگز در برابر ارزش های خویش کوتاه نخواهد آمد.

وی مرام مردم را فتوت وجوانمردی دانست و افزود: اطاعت از رهبری همواره رمز پیروزی زنان ومردان این سرزمین خواهد ماند و آوای عدالت خواهی وحمایت از مظلومین آنان همواره بلند خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اختلاف سلیقه تنها درچهارچوب نظام قابل پذیرش است گفت: دشمن انقلاب اسلامی ایران، کفر جهانی است و فتنه گران امروز تنها پیاده نظام آنها هستند.

استاندار مازندران حضور در راهپیمایی سال روز پیروزی انقلاب اسلامی را رمز پایداری آن دانست وافزود: ۲۲بهمن خاری است که همیشه درچشم دشمن خواهد بود.

 

همچنین استاندار مازندران در جریان افتتاح شرکت ریخته گری فولاد و چدن در محمود آباد گفت: بانک‌های استان درحال حاضر دارای ۵۲۰۰۰ میلیارد ریال سپرده هستند درحالیکه ۷۲۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده اند. 

سیدعلی اکبر طاهایی افزود : از کل مبلغ تسهیلات پرداخت شده بیش از ۱۴۰۰۰ میلیارد ریال مربوط به بنگاه های زود بازده است.

طاهایی افزود: طرح بنگاه های زود بازده گام بلندی برای ارتقاء صنعت کشور دردولت نهم بود که بسیار زود و با موفقیت به بار نشست.

استاندار مازندران منابع بانکی را به مثابه خونی درچرخه تولید دانست و تصریح کرد: واحدهای تولیدی و کارخانجاتی که از تسهیلات بانکی استفاده می کنند برای تشویق دو سویه درتابلو سردرب ورودی خود ، نام بانک عرضه کننده وام را بنویسند.

طاهایی همچنین از تصویب بیش از پنج هزار میلیارد ریال طرح آمایش صنعت استان خبر داد وگفت: سازمان صنایع ومعادن استان باید برای اجرایی نمودن این طرح حداکثر توان خود بگذارد.

یادآورمی شود شرکت سیماب شیر محمودآباد نیز با ۲۲ میلیارد ریال هزینه و استفاده از ۵/۹میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل طرح های زود بازده، در زمینه تولید فولادهای آلیاژ‍ی وضد سایش باحضوراستاندار به بهربرداری رسید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد