ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

کنترل مهاجرت به شهر، با گازرسانی به روستاها

مشایخی فرماندار سابق تنکابن،

کنترل مهاجرت به شهر، با گازرسانی به روستاها



 مشایخی که در دوره تصدی گری پست فرمانداری ویژه تنکابن، پیگیری‌های مستمری در زمینه گازرسانی به روستاهای تابعه شهرستان داشت، در روز افتتاح گازرسانی به چهار روستای تنکابن حضور یافت. آبکله سربزرگ و کوچک، لشگرک و گیل محله چهار روستایی بودند که به همت مسئولین کنونی و سابق شهرستان از دست زمستان‌های سرد و بخاری‌های نفتی راحت شدند. زحمات فرماندار سابق تنکابن در پیگیری امور مربوط به انتقال گاز به این روستاها غیر قابل انکار است. به همین دلیل در شلوغی جمعیت گفتگویی با وی ترتیب دادیم که از نظر می‌گذرد. وی ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب، مهمترین دستاورد انتقال گاز به روستاهای تنکابن را، پیشگیری از مهاجرتشان به سطح شهر دانست. وی یادآور شد هم اکنون بسیاری از جوانان و خانوارهای روستایی تنها به دلیل بهره‌مندی از امکاناتی نظیر گاز طبیعی راهی شهر می‌شوند که توجه به این مسئله می‌تواند بسیاری از اهداف دولت مبنی بر عدم مهاجرت‌هایی اینگونه را تحقق بخشد. مشایخی با ابراز خوشحالی از بهره‌مندی روستاهای یاد شده از نعمت گاز گفت: بنده یکی از دغدغه‌هایم در دوره فرمانداری تنکابن، معطوف به مسائل زیربنایی بود و بسیار به این موارد اهمیت می‌دادم. گاز نیز بعد از ترمیم آب شهرستان اولویت دومم بود. شاید باور کردنش سخت باشد، اما تلاش شبانه‌روزی همکارانم در فرمانداری بر این بود تا این اهداف در مدت زمان کوتاهی محقق شود.

   مشایخی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود از دکتر حسینی وزیر اقتصاد در جهت پیگیری امور قدردانی نمود و گفت: ایشان در پیگیری تامین اعتبار پروژه‌ها، تلاش خوبی نمودند و در رفع دیگر معضلات شهرستان نیز مجدانه کوشش داشته و دارند.

  فرماندار ویژه سابق تنکابن در ادامه متذکر شد در چندین سال گذشته که عباس‌آباد نیز جز شهرستان تنکابن بود در نود روستا گازرسانی صورت گرفت، اما هم‌اکنون در طول چهار سال اخیر یکصد و ده روستا از نعمت گاز برخوردار می‌باشند. مشایخی در ادامه افزود اعتقاد شخصی من این است که بهره‌مندی از گاز باید در دورترین روستای منطقه نیز گسترش داده شود تا روستائیان که شایسته بهترین موهبات الهی هستند از این نعمت بهره‌مند گردند و با این اقدامات گام مثبتی در جهت پیشگیری از مهاجرت روستائیان به شهر برداشته شود.

  وی در پایان از عرب مقصودی مدیر عامل گاز استان و جوادی رئیس اداره گاز ناحیه تنکابن و دهیاران و اعضای شوراهای مربوطه، به دلیل اقدامات مثبتشان تشکر نمود.

نظرات 3 + ارسال نظر
عزیزی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:36

درود بر مشایخی عزیز که همواره برای این شهر منشا خدمت و برکت است.

همشهری دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 13:05

آقای مشایخی در طول دوران خدمتشان به خوبی ثابت کردند که لیاقت و شایستگی فراوانی دارند و ژروژه های گازرسانی تنها دستاورد ایشان نیست. برایشان آرزوی موفقیت می کنیم.

محمد دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:43

جاده سه هزار به الموت، کمربندی، فرمانداری ویژه، شهرستان شدن عباس اباد، راه سازی، زیرگذر چشمه کیله، گازرسانی به روستاها، پیگیری اب شرب، گسترش گردشگری و... مشایخی دیگه چی کار می تونست بکنه که نکرد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد