ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

چون خدا من را دوست دارد فکر می کنم رای می آورم

چون خدا من را دوست دارد

فکر می کنم رای می آورم

....

ابوالفتح نیکنام نماینده فعلی حوزه انتخابیه تنکابن، عباس آباد و رامسر با سایت شمال فردا مصاحبه کرد. وی در پاسخ به این سئوال که آیا در این دوره رای می آورید یا خیر؛ گفت:

چون خدا من را دوست دارد، فکر می کنم رای می آورم، ولی اگر هم انتخاب نشوم به همان کار تولیدی خودم برمی گردم.
نیکنام درباره هزینه های انتخاباتی اش در دوره گذشته نیز یادآور گردید: 
حداکثر شاید ۴ الی ۵ میلیون تومان هزینه کردم و در این دو دوره به جز یک عکس چیزی چاپ نکردم و حتی یک سفره هم به خاطر رای برای کسی پهن نکرده ام.
وی همچنین عنوان نمود:
تمام مدتی که در مجلس نیستم در تنکابن و رامسر هستم  یعنی در روزهای پنج شنبه ، جمعه و شنبه و همچنین تعطیلات مجلس در شهرستان هستم. چون از لحاظ عاطفی به شدت به آنجا وابستگی دارم و آنجا را دوست دارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:01

واقعا آقای نیکنام خودش رو انقدر قبول داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهتره از مردم هم بپرسه نظرشون دربارش چیه؟

[ بدون نام ] شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:47

آقای نیکنام. خدا مردم را بیشتر از شما دوست دارد پس شاید رای نیاوردید.

ali شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 18:07

بابا ارواح شکمت چه کار کردی که بهش مینازی

مرگ یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:23

چی؟؟؟؟؟؟؟ «در این دو دوره به جز یک عکس چیزی چاپ نکردم» ؟؟؟ منظورت چیه آقای نیکنام؟؟ یعنی چی در این دو دوره فقط یه عکس چاپ کردم؟ من خودم با چشمام دیدم شما صد هزار تا عکس چاپ کرده بودی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد