ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

حمله به استاندار مازندران به بهانه های واهی!!

به گزارش دریا نیوز این سایت خبری که خود را از حامیان دولت نیز می داند !! آورده است : ""جنجالی که مشایی بر سر انتصاب استاندار زوری برای مازندران به پا کرد آثار خود را عیان ساخت.

یک سایت تازه تاسیس که مشی افراطی نیز دارد به بهانه حضور طاهایی در دولت های آقایان هاشمی و خاتمی استاندار مازندران را آماج حملات خود قرار داد. 


به گزارش دریا نیوز این سایت خبری که خود را از حامیان دولت نیز می داند !! آورده است : ""جنجالی که مشایی بر سر انتصاب استاندار زوری برای مازندران به پا کرد آثار خود را عیان ساخت.

 طاهایی استاندار وابسته به مشایی که چندی پیش انتصاب اجباری وی ارادتمندان هوادار رئیس جمهور در مازندران را شوکه کرده بود اینک در حال رایزنی با سران فتنه است.

 در همین زمینه مطابق آخرین اخبار ، هاشمی نژاد یکی از اصلاح طلبان تندرو در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری که نقش بسزایی در حمایت از موسوی در استان مازندران ایفا می کرد ملاقاتی را با طاهایی استاندار مازندران داشته و وقتی از دفتر ایشان سوال شده جواب دادند مهمان ویژه دارند.
 
هاشمی نژاد اهل بهشهر و برادر شهید هاشمی نژاد می باشد که قبلا شاغل در سپاه بوده و به علت تخلف های متعدد مجبور به استعفا شده بود .

فرد مذکور در هنگام حضور میرحسین موسوی در استان مازندران وی را همراهی کرده و سخنرانی های بسیار تندی در جهت تخریب دولت انجام می داد .

گفتنی است طاهایی از بدو انتصاب خود بعنوان استاندار تا کنون دیدارهایی از جمله دیدار با اعضای جریان اصلاح طلب و بازدید از دانشگاه علوم و فنون بابل(اکثر هیئت امناء اصلاح طلبند) داشته است .

لازم به ذکر است سید علی اکبر طاهایی پیش از این در دولت های آقایان هاشمی و خاتمی مسئولیت استانداری برخی استانها را برعهده داشته است !""

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 18:09 http://iran.forum.st

سلام
اگه دوست داشتی بیا با هم بنویسیم
جای شما توی جمع ما خیلی خالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد