ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

38 پروژه عمرانی و برق‌رسانی در غرب مازندران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران از افتتاح و کلنگ‌زنی 38 پروژه عمرانی و برق‌رسانی همزمان با دهه فجر در غرب مازندران خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، نورالله دهبندی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران یکی از اهداف شرکت را ارائه خدمات مطلوب و توزیع برق مطمئن و پایدار به مردم منطقه غرب مازندران عنوان کرد و افزود: پروژه‌های برق‌رسانی به روستاهای بدون برق غرب مازندران از جمله طرح‌هایی است که با وجود مشکلات عدیده‌ای چون عدم دسترسی به جاده مناسب، وسیله نقلیه برای انتقال تجهیزات و همچنین سرمای هوا در ماه‌های اخیر با ایجاد بستر مناسب در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی اعتبارات تخصیص یافته برای افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها را 125 میلیارد و 330 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این پروژه‌ها به منظور تامین برق روستاهای بدون برق، اجرای طرح‌های کاهش تلفات شبکه‌ها در امورهای هفت‌گانه، اجرای فاز دو GIS در شهرستان‌های غرب مازندران، افزایش فیدرها، احداث خطوط سه مداره، احداث خط 20KV، نصب ترانس، استقرار مراکز 121 در امورها، استقرار سیستم جامع خدمات مشترکان، رفع ضعف ولتاژ، بهسازی شبکه‌های روستایی، بهسازی شبکه‌های شهری و تامین برق چاه‌های کشاورزی در بخش فنی به اجرا در می‌آیند.
دهبندی تصریح کرد: علاوه بر طرح‌های یاد شده افتتاح کارگاه تعمیرات ترانسر، راه اندازی سیستم‌های جامع مالی، اداری، اتوماسیون تحت وب از دیگر طرح‌های قابل افتتاح این شرکت در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی درباره دیدار چهره به چهره دیروز استاندار و مسئولان در مصلی تنکابن نیز گفت: 38 مورد درخواست مردمی توسط توزیع برق در این روز بررسی شد.
دهبندی تصریح کرد: بیشترین تعداد درخواست‌های مطرح شده از سوی مردم با موضوعات واگذاری انشعاب، اصلاح شبکه‌های فرسوده روستایی، تعویض تیر و احداث شبکه بود که امیدواریم با بهره‌برداری پروژه‌های دهه فجر شاهد بهبود و رفع مشکلات باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد