ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

آقای رییس جمهور، فرماندار ما را پس بدهید

دریانیوز : جمعی از شهروندان چالوسی خواستار بازگشت فرماندار سابق این شهرستان شدند.

جمعی از اهالی شهرهای چالوس،مرزن آباد و کلاردشت در نامه ای به رئیس جمهور خواستار بازگشت فرماندار سابق این شهرستان شدند.

در این نامه ای که نسخه ای از آن به دریانیوز ارسال شده است آمده: شهرستان چالوس به عنوان ورودی استان مازندران یکی از شهرستانهای مهم استان محسوب می شود که دارای بیش از 130 هزار نفر جمعیت بوده و به واسطه وجود جاده زیبای کندوان همیشه زبانزد خاص و عام بوده است و به واسطه گردشگری بودن خود میزبان بسیاری از هم میهنان عزیز ایران اسلامی در سال می باشد اما باید اذعان داشت پشت این سرسبزی و زیبایی محرومیت فریاد می زند و  این مردم نیازمند حمایت همه جانبه و توسعه شهری هستند.

در این نامه اضافه شده :بدون شک انتخاب نماینده دولت در این شهرستان می تواند کمک زیادی را در جهت بهبود وضعیت و توسعه شهری شهر به همراه داشته باشد و همراه با دولت خدمتگذار دهم در خدمت به مردم گام بردارد و حدود یکسال پیش با انتخاب تورج علی نیا به عنوان فرماندار چالوس شاید خیلی ها فکر نمی کردند که بتوان به خدمتگزاری خوب دولت در این شهرستان امیدوار بود اما امروز بعداز گذشت یکسال همه از نزدیک دولت را لمس کردند و با آن زندگی نمودند.

همچنین در این نامه به بررسی مشکلات مردم اشاره شد :حضور در جمع مردم و بررسی و رفع مشکلات موجود یکی از درخواستهای شما از مسئولین در دولت نهم و دهم بوده است این موضوع توسط علی نیا فرماندار چالوس در این شهر نهادینه شد و بررسی مشکلات مردم از نزدیک و حضور سرزده در 80 درصد از روستاهای شهرستان در طول خدمت یکساله ایشان موجب شد تا مشکلات مردم به راحتی بررسی و برطرف گردد.

نکته دیگر برگزاری مستمر ملاقات عمومی روزهای سه شنبه در فرمانداری بوده است که ایشان با دعوت از جمعی مسئولین همانجا مشکلات مردم رابررسی می نمود و دستور رسیدگی صادر می کرد.

تازه مردم در چالوس فهمیده بودند که آری کسی هست که به داد آنها می رسد و بر مشکلات آنها گوش فرا می دهد.

در این نامه همچنین اشاره شد:یکی از دغدغه های مردم در شهرستان چالوس عدم حضور مسئولین استانی جهت بررسی مشکلات بوده است که در حضور یکساله آقای علی نیا شاهد حضور هفته ای یکبار استاندار و معاونین ایشان بودیم که بسیاری از مشکلات در این بازدیدها برطرف می شد.

به طور کلی می توان به این نکته اساسی اشاره کرد که روان سازی ترافیک در نوروز 88 و بهبود وضعیت گردشگری شهرستان در این تاریخ برکسی پوشیده نیست که ایشان با تشکیل یک تیم از مسئولین شهرستانی به بررسی وضعیت و برنامه ریزی اصولی پرداخته است.
مردم مناطق مرزن آباد و کلاردشت  بارها و بارها منتقد بودند که چرا مسئولین از مسایل و مشکلات آنان بازدید نمی کنند و موضوعات را بررسی نمی نمایند که باید با جرات بیان کرد که ایشان در مدت حضور خود در شهرستان بارها و باراها با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برای بررسی و پیگیری در این مناطق حضور می یافت و حتی روزهای سه شنبه ملاقات عمومی نیز به صورت مستمر برگزار می شد.

در این نامه گفتند:یکی دیگر از مواردی  ایشان در شهرستان به یادگار گذاشتن برطرف کردن مشکلات اصناف بود که نمونه بارز آن ساماندهی تاکسی های ویژه مرزن آباد و مینی بوس داران این مسیر بود. و نکته دیگر جلسه با بازاریان برای بررسی مشکلات آنها نیز از فعالیت های مثبت ایشان بوده است.

همچنین به وضعیت پرستاران و رسیدگی به وضعیت انان نیز اشاره شد:پرستاران بیمارستان طالقانی شهرستان چالوس مدتها بود که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده بودند و همیشه یکی از نگرانیهای آنان نیز این امر بوده است که با پیگیریهای جناب آقای علی نیا آنها اسفند 87 تقریبا روزهای آخر اسفند توانستند مقداری از معوقات خود را دریافت کنند و این خاطره خوش را هیچ وقت فراموش نخواهند کرد.

 بعد از انتخاب آقای شیخ الاسلامی به عنوان وزیر کار و امور اجتماعی ایشان به عنوان مدیرکل دفتر ایشان منصوب شدند و از چالوس رفتند.

در پایان این نامه آمده است:گزینه های زیادی برای تصدی فرمانداری شهرستان چالوس مطرح شدند که با نگاهی به عملکرد آنها می توان به این نتیجه رسید که نمی توانند همراه و همگام دولت باشند لذا از حضرتعالی درخواست داریم عنایت فرموده و دستور فرمایید جناب آقای علی نیا باردیگر به عنوان فرماندار شهرستان چالوس منصوب شوند تا قطار توسعه عمران و آبادانی در این شهر ادامه داشته باشد. 

 

به نقل از دریا نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد