ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

ماهنامه شمیم شمال

گیلان، مازندران، گلستان ۰۱۹۲۴۲۱۱۰۶۰ ۰۹۳۹۴۲۱۱۰۶۰ مدیرمسئول:سیدتراب سیدجواهری سردبیر:مازیارعارفانی مدیرفنی:رحیم ناظریان

نماینده ای که نمره انضباطش در مجلس 20 است؟!

شمال نیوز: در جلسه ای که هر ماه با حضور همه پرسنل و کارکنان نشریه برگزار می شود تصمیم گرفتیم تا برای این شماره گفتگویی با نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی ترتیب دهیم.
نماینده ای که برای بار دوم منتخب مردم تنکابن و رامسر شد اما پس از یک سال و نیم حضور در خانه ملت منتقدان و مخالفان فراوانی را پیش روی خود می بیند.

بالاخره و پس از کش و قوس های فراوان قرار مصاحبه با ابوالفتح نیکنام برای روز چهارشنبه راس ساعت 10 صبح تعیین می شود.

سوالات فراوانی در رابطه با مسائل مهم دو شهر تنکابن و رامسر طرح شده اند. سر ساعت در دفتر نشریه حاضر می شود و به قول خودش در حال پاسخگویی به سوالات است؛ اما پاسخ های او چندان ارتباطی به پرسشهای ما ندارد سراسر حاشیه و خاطره.

"مردم به نظام بدهکارند"حس طلبکاری در جامعه وجود دارد"از جمله گفته های نیکنام است 57 دقیقه از ساعت 10 صبح گذشته است و ما همچنان اندرخم سوال اولیم!!

جالب آنکه وقتی خواستار پاسخ جدی تر و تخصصی تر نیکنام می شویم، وی به تمسخر می گوید: شما دانشمند هستی...شما دانشمند هستی...نبوغ از سر و روت می بارد..و جدی تر می شود، جوون..تو جوون هستی..جوون تر از این حرفهایی تو اصلا بلد نیستند سوال بپرسی...و خداحافظ شما. و این گفتگو در همینجا به صورت یکطرفه به پایان رسید.

اما آقای نیکنام! مگر جوانی عیب است؟ مگر خود شما از روز اول یک انسان 60 ساله بوده اید؟ چگونه است که به محض افتخار آفرینی های جوانان این مرز و بوم پشت سر هم پیام تبریک می دهید و جوانان را مایه امید و افتخار میدانید اما وقتی همین جوانان شما را به مورد پرسشگری قرار می دهند جوانیشان را به رخشان می کشید؟

آقای نیکنام! ما جوان بودیم و شما ما را لایق پاسخگویی ندانستید، مدیر مسئول نشریه چطور؟ موهای سپید سر او خود گواه سن اوست. حتما او هم لایق ندانستید.آقای نیکنام! گفتید ما اصلا بلد نیستیم سوال بپرسیم اما چرا به این فکر نمی کنید که با پاسخ هایتان باعث درخواست ما مبنی بر جدی تر و تخصصی تر پاسخ دادن را شدید؟

آقای نیکنام شما سوالات ما و البته مردم تنکابن و رامسر را بی پاسخ گذاشتید، اما برای بزرگان و مسئولین تنکابن و رامسر جه پاسخی دارید؟

آقای نماینده! در این یک سال و اندی چه حرکت مهمی برای رشد و توسعه منطقه غرب مازندران انجام داده اید؟ تکلیف فرمانداری ویژه در تنکابن چه شد؟ چرا هیچ پیگیری خاصی در این زمینه صورت نمی گیرد؟ علت مخالفت شما با مهندس طاهایی و تهدید به استعفا در صورت استاندار شدن وی که بی شک یک مدیر موفق و نمونه از غرب استان است و بی شک می تواند موجبات رشد منطقه را فراهم آورد چه بود؟

تکلیف منطقه آزاد تجاری در تنکابن چه شد؟ برای تکمیل پل صفارود رامسر جه رایزنی هایی با مقامات ارشد صورت گرفته است؟ برای جلوگیری از واردات بی رویه برنج و مرکبات که طی این چند سال کمر کشاورزان منطقه را شکسته است چه اقدام و یا اقداماتی صورت دادید؟

آقای نیکنام! "مردم به نظام بدهکارند"این جمله ای است که در محافل مختلف فقط از زبان شما شنیده ایم؛ اما مگر همین مردم در مراسم های مختلف از جمله 13 آبان و 22 بهمن حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام نکرده و نمی کنند؟ منظور شما از بدهی چیست؟

آقای نیکنام! مردم تنکابن و رامسر نماینده ای نمی خواهند که نمره انضباطش در مجلس 20 باشد اما در یک گفتگو با نشریه شهر خود با عصبانیت ناگهان جلسه را ترک کند. براستی چه شد که چنین رفتاری از شما سر زد آقای نیکنام؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد